اخبار روزاقتصاد

مورگان استنلی به مشاوران اجازه می دهد سرمایه گذاری های بیت کوین ETF را ارائه دهند

مورگان استنلی به مشاوران اجازه می دهد سرمایه گذاری های بیت کوین ETF را ارائه دهند

مورگان استنلی به اولین بانک بزرگ وال استریت تبدیل شده است که به مشاوران مالی خود اجازه می دهد تا به سرمایه گذاری های بیت کوین ETF مشاوره دهند. 

مورگان استنلی اکنون به مشاوران مالی خود اجازه می دهد تا بیت کوین (BTC) ETF به مشتریان واجد شرایط از 7 آگوست /2024/08/02/morgan-stanley-wealth-advisors-bitcoin-etfs.html#:~:text=%20firm’s%2015%2C000%20or%20 بنابراین،Bitcoin%20Fund%2C%20the%20people%20گفت. ” target=”_blank” rel=””>گزارش توسط CNBC، و آن را به اولین بانک بزرگ وال استریت تبدیل می کند که این کار را انجام می دهد،

مورگان استنلی نزدیک به 1500 مشاور دارد که اکنون می توانند از مشتریان برای خرید سهام iShares Bitcoin Trust و صندوق بیت کوین Wise Origin الف>. این به دنبال تأیید 11 ETF بیت کوین نقطه ای در ژانویه. 

فقط مشتریانی با دارایی خالص حداقل 1.5 میلیون دلار، تحمل ریسک تهاجمی و تمایل به سرمایه گذاری سوداگرانه برای درخواست بیت کوین ETF مناسب هستند. سرمایه‌گذاری‌ها برای حساب‌های کارگزاری مشمول مالیات است، نه حساب‌های بازنشستگی.

چرا این مهم است؟

این حرکت به مشاوران مالی اجازه می‌دهد تا ETF بیت‌کوین را به مشتریان واجد شرایط ارائه دهند، که نشان‌دهنده پذیرش گسترده‌تر بیت‌کوین خرده‌فروشی است. این بدان معناست که سرمایه‌گذاران بیشتری در معرض کریپتو قرار می‌گیرند و مورگان استنلی بیت کوین را برای مخاطبان ثروتمند قابل دسترس‌تر می‌کند و تقاضا را افزایش می‌دهد.

“15000 نفر از بهترین فروشندگان با پاداش در جهان که ثروتمندترین خانواده ها و موسسات جهان را جمع آوری کرده و آنها را در بیت کوین قرار می دهند. من پیش‌بینی می‌کنم که ارزش بازار ۳ تریلیون دلاری در کمتر از ۱۸ ماه به بیت‌کوین وارد شود!» سرمایه گذار گری کاردون را در X (از توییتر) با اشاره به این خبر پست کرد.

یک ETF رمزنگاری نقطه‌ای قیمت یک رمزارز خاص را ردیابی می‌کند و وجوه پرتفوی را در آن ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند. . این وجوه در صرافی‌های عمومی معامله می‌شوند، اما عموماً یک رمزارز خاص را دنبال می‌کنند. 

مانند صندوق‌های مشابه، ETF‌های ارز دیجیتال در بورس‌های عادی سهام هستند و سرمایه‌گذاران می‌توانند آن‌ها را در حساب‌های کارگزاری استاندارد خود نگهداری کنند. ETF های بیت کوین به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بدون داشتن مستقیم رمزارز، در معرض بیت کوین قرار بگیرند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا